O Nas


Marek RudyMarek Rudy, jestem absolwentem prawa na Wydziale Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji, oraz absolwentem zarządzania i marketingu na Wydziale Nauk Społecznych, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyłem studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz studia podyplomowe z podatków w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.






Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej oraz finansowo-księgowej. Zajmuję się kompleksowym doradztwem dla przedsiębiorców prowadzących działalność w różnych formach prawnych: spółek prawa handlowego, spółdzielni, osób fizycznych prowadzących działalność indywidualnie bądź w ramach spółki cywilnej. Swoje usługi oferuję również osobom nie prowadzącym działalności gospodarczej, stowarzyszeniom, fundacjom. Pomagam przedsiębiorcom w skomplikowanym systemie prawnym odnaleźć najbardziej efektywne rozwiązanie.

 

Moja praktyka obejmuje w szczególności:

  • doradztwo prawne w zakresie prawa cywilnego,
  • doradztwo prawne w zakresie prawa handlowego,
  • doradztwo prawne w zakresie prawa gospodarczego,
  • doradztwo prawne w zakresie prawa pracy,
  • doradztwo prawne w zakresie prawa bilansowego,
  • obsługę prawną podmiotów gospodarczych,
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych i rachunkowości uproszczonej.

„Człowiek własną pracą i wysileniem do wszystkiego dojść może.” Adam Mickiewicz <!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]-->

Dorota WidzSpecjalistka ds kadr, płac, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, wieloletni praktyk w rozliczaniu wynagrodzeń pracowniczych i wynagrodzeń cywilnoprawnych, absolwentka Zarządzania i Marketingu Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, ukończyła studia podyplomowe w zakresie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych na Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Lublinie.




 
Jej praktyka obejmuje:

  1. prowadzenie dokumentacji kadrowej;
  2. naliczanie wynagrodzeń pracowniczych;
  3. naliczanie wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych;
  4. zagadnienia i problematykę zasiłków ZUS z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego;
  5. zagadnienia podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym;
  6. wybrane zagadnienia podatku dochodowego osób fizycznych w naliczaniu wynagrodzeń;
  7. prowadzenie dokumentacji związanej  z wynagrodzeniami, podatkami, ZUS;
  8. zagadnienia prawa pracy i kodeksu cywilnego w stosunku pracy i umowach cywilnoprawnych;
  9. nadzór nad procesami związanymi z administracją personalną, kadrami i płacami.

Wolny czas najchętniej spędza na działce. To tutaj urządza spotkania rodzinne i imprezy pod gołym niebem dla znajomych i przyjaciół. Jednak działka to nie tylko relaks, ale także systematyczna i odpowiedzialna praca. A każda ciężka praca daje efekt. W tym wypadku będą to owoce, kwiaty i warzywa.

 Uwielbia polskie góry jesienią. Początek jesieni to świetny czas na spokojne, górskie wędrówki. Krajobraz górski jest wtedy bardzo kolorowy.

„Co ważniejsze dla sukcesu: talent czy pracowitość? A co ważniejsze w rowerze: przednie czy tylne koło? „ George Bernard Shaw

 

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]-->

Magda RepećAbsolwentka ekonomii oraz finansów i rachunkowości Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Uzyskała certyfikat specjalisty ds. rachunkowości wydany przez SKWP w Lublinie. Posiada kilkuletnie doświadczenie w księgowości. Swoją wiedzę aktualizuje i doskonali uczestnicząc w kursach i warsztatach z zakresu podatków i rachunkowości. Jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Prywatnie pasjonatka zumby i tańca – zwłaszcza salsy i bachaty.

Dewiza: jak coś robić, to robić dobrze albo wcale.

Grzegorz Kusyk

Grzegorz Kusyk jest absolwentem Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Uczestnik kursów
i szkoleń z zakresu funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, m. in: „Finanse dla niefinansistów”, „Prawo Pracy w MŚP”, „Ekologiczny biznes”.  Charakteryzuje go ciągłe dążenie do pogłębiania wiedzy, zarówno tej którą wykorzystuje w pracy zawodowej jak również tej związanej
z zainteresowaniami.





W Kancelarii odpowiedzialny jest za:
  • prowadzenie rachunkowości uproszczonej,
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • kontakty z administracją podatkową.
Wolny czas uwielbia spędzać w kuchni, gdzie nieustannie eksperymentuje, łącząc ze sobą nietypowe smaki. Tak jak napisał Jacques Anatole Thibault: W na­turze ludzkiej leży, że od­poczy­nek po jed­nej pra­cy znajdujemy tyl­ko w pra­cy innej.
Wojciech NowakowskiAbsolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Kancelariach Adwokackich i Radcowskich, studenckiej poradni prawnej i instytucjach samorządu terytorialnego. Uczestnik kursów i szkoleń m.in. nt. „Doradca ds. efektywności zużycia energii w przedsiębiorstwach”, „Pozew grupowy jako instrument prywatnoprawnego stosowania prawa konkurencji”. Prawnik z wykształcenia i z zamiłowania.
 





W Kancelarii odpowiedzialny jest za:
  • obsługę prawną podmiotów gospodarczych;
  • doradztwo prawne w szczególności z zakresu prawa cywilnego, prawa rodzinnego i prawa pracy
 
Jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za to, co robimy, ale także za to, czego nie robimy.
Jean-Baptiste Poquelin (Molier)